5. Hazugság: A legjobb termékek és szolgáltatások hozzák a legtöbb pénzt
A lényeg a következő: Választás elé vagy állítva, vagy könyörtelenül és tántoríthatatlanul összpontosítasz a pénzkeresésre vagy lankadatlan arra figyelsz, hogy értékalapú termékeket és szolgáltatásokat nyújts. A legtöbb vállalkozás azonban jelenleg egy zavaros és kényelmetlen keverékkel próbálkozik: félig meddig koncentrálnak a pénzkeresésére, miközben motivációs célokból értékorientált hozzáállásról papolnak. Amikor a két cél között egy ponton konfliktus keletkezik, ahogy az mindig történni szokott, dönteni kell. Jelenleg az alapértelmezett és általában tudatalatti döntés végül is a pénzt részesíti előnyben az értékkel szemben. A tudatosság fejlődésével egyre több értékalapú szolgáltatás bukkan fel, és várhatóan az ár és az érték egyre inkább közeledik egymáshoz, és a minőség fog tükröződni az árakban és profitokban. Ez a “jövő zenéje”.
Peter Koenig: 30 hazugság a pénzről